|
|
niedziela, 17 stycznia 2021
|
|
|
REFERAT URZĘDU STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH |
REFERAT URZĘDU STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH. kierownik referatu mgr Bogusław Duliban
- rejestracja aktów Stanu Cywilnego w zakresie urodzeń, małżeństw i zgonów,
- dołączanie do aktów stanu cywilnego wzmianek dodatkowych oraz wynikająca na tej podstawie aktualizacja rejestru PESEL,
- wpisywanie wyroków rozwodowych, separacji, postanowień sądowych /uznanie ojcostwa,ustalenie ojcostwa,przysposobienie/,
- wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą,
- przyjmowanie zapewnień przedślubnych od nupturientów,
- wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa zgodnie z art. 4 ' k.r.o,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- transkrypcja, sprostowanie, uzupełnienie aktu stanu cywilnego,
- załatwianie korespondencji konsularnej,
II piętro, pokój 221 tel. 16 648-78-44 w. 119, 16 648-88-53
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
z-ca kierownika referatu mgr Jolanta Mazurkiewicz
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją ludności
- czynności związane z przyjmowaniem wniosków i wydawaniem dowodów osobistych
- prowadzenie i aktualizacja Stałego Rejestru Wyborców
- prowadzenie spraw Społecznej Komisji Mieszkaniowej
- wynajem komunalnych lokali mieszkalnych
- nadzór nad gospodarowaniem zasobami komunalnymi, mieszkaniowymi i użytkowymi
- sprawy zameldowania i wymeldowania w drodze decyzji administracyjnej
I piętro, pokój 110 16 648-78-44 w. 109
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
z-ca kierownika USC mgr Małgorzata Majkowska
- zarządzanie księgami i rocznikami stanu cywilnego oraz rejestrem uznań,
- sporządzanie aktów stanu cywilnego w BUSC w zakresie urodzeń, małżeństw i zgonów,
- dołączanie do aktów stanu cywilnego wzmianek dodatkowych oraz wynikająca na tej podstawie aktualizacja rejestru PESEL,
- wydawanie decyzji o zmianie imienia i nazwiska,
- przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa dziecka,
- przyjmowanie zapewnień przedślubnych od nupturientów,
- wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa zgodnie z art. 4 ' k.r.o,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- transkrypcja, sprostowanie, uzupełnienie aktu stanu cywilnego,
- nadzór nad archiwizacją ksiąg oraz obsługą kancelaryjną urzędu stanu cywilnego,
II piętro, pokój 204 tel. 16 648-78-44 w. 121, 16 648-88-53
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
inspektor mgr Elżbieta Balawender
- sporządzanie protokołów oraz projektów aktu stanu cywilnego,
- wydawanie odpisów /skróconych, zupełnych, wielojęzycznych/ z aktu stanu cywilnego oraz zaświadczeń, dołączanie przypisków do aktu stanu cywilnego,
- realizacja zleceń migracji aktu oraz usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL,
- zarządzanie aktami zbiorowymi oraz zasobami archiwalnymi urzędu,
- rejestracja i załatwianie korespondencji wpływającej i wypływającej z usc,
- przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji i pomoc przy organizacji jubileuszów 50-lecia pożycia małżeńskiego , 100-lecia urodzin
II piętro, pokój 204 tel. 16 648-78-44 w. 121
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
inspektor mgr Agnieszka Walaszek
podinspektor mgr Michalina Bilska
- sporządzanie protokołów oraz projektów aktu stanu cywilnego,
- wydawanie odpisów /skróconych, zupełnych, wielojęzycznych/ z aktu stanu cywilnego oraz zaświadczeń, dołączanie przypisków do aktu stanu cywilnego,
- realizacja zleceń migracji aktu oraz usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL,
- zarządzanie aktami zbiorowymi oraz zasobami archiwalnymi urzędu,
- rejestracja i załatwianie korespondencji wpływającej i wypływającej z usc,
- przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji i pomoc przy organizacji jubileuszów 50-lecia pożycia małżeńskiego, 100-lecia urodzin
II piętro, pokój 203 tel. 16 648-78-44 w. 128
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
inspektor mgr inż. Paweł Kisiel
- organizacja przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej i obronności na terenie miasta
- sprawy p.poż.
I piętro, pokój 109 tel. 16 648-78-44 w. 127
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
podinspektor Marek Ryznar
-
zarządzenie kryzysowe
-
kwalifikacja wojskowa
- imprezy masowe
- imprezy artystyczno - rozrywkowe
- zgromadzenia publiczne
- świadczenia na rzecz obrony
- oświadczenia majątkowe pracowników urzędu i jednostek podległych
I piętro, pokój 109 16 648-78-44 w. 127
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|
|
|
|
|